fredag 14. mars 2008

Snart påske

Nå er det snart påske og på søndag skal vi på akedag på Valatun. Moro for Vemund det, og koselig for oss andre også.

En dag i denne uka oppdaget vi plutselig at Håvard kan å klappe. Vemund har lært ham det. Fremment at han plutselig kan ting vi ikke har lært ham. Merker at det er en liten læremester til i huset nå med nr 2. Moro. Så nå kan Håvard å klappe og vise hvor stor han er. Men han krabber fortsatt ikke. I dag skal vi på 8 mnd kontroll. Spennende å se hvor stor han er blitt. Tror han skal få vaksine også.

Måtte le av Vemund i går. Kreativiteten sviktet og jeg varmet bare noen wienerpølser til middag. Hadde skjært opp pølse til Vemund på en tallerken og ropte at det var mat. Han kommer å setter seg, ser på maten og sier "mmm nydelig mat". Ikke akkurat bortskjemt med kulinariske retter nei. og når 70's show begynte på TV stemte han i og sang intromusikken. Han har vel hørt den ca hver dag siden han ble født så ikke så rart.

Tar vare på alle bilder av meg og guttene. Er som regl jeg som fotograferer, så er med på kun et fåtall selv. Er jeg som har tatt disse også;-) Kosebilder av meg og Håvard.





Her er 3 dåpskort jeg har laget på bestilling:




3 kommentarer:

Anita sa...

Så herlig Vemund er da. Og lett når han kan lære lillebror alltingen.

Nydelige bilder og kjempeflotte kort!!

Klem fra kusina!!

linn sa...

Så flotte kort! :) og knall bra bilder. :)

Ann Mari sa...

Har kikket gjennom bloggen din.
Her var det maase flotte LO'er og kort! God Påske!
MVH Ann Mari (annm)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...