torsdag 30. april 2009

Klar for kulda

 Har scrappet en LO med et bilde jeg er veldig glad i. Håvard tester fuskepels-lua og ser jo bare aldeles bedårende ut ♥♥♥

Har brukt Kraft kartong sprayet med glimmermist Coffeshop, bølgepapp malt med hvit cracklepaing, (har fortsatt ikke surret meg til å investere i gesso, men cracklepainten gir jo en kul effekt da), mm tiny alpha, thickers som jeg strøket litt maling på med fingrene og snøkrystallbrads som Katrine og jeg KASTET oss over på Scraporama *hihi*.

3 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Så nydelig!
Jeg er så imponert over ditt arbeide!!!

Husk å sjekke Inspirational-bloggen i dag:)

HegeAL sa...

Herlig, nydelig LO! Flott effekt med de bradsene!

Takk for at du deltar!

tangent sa...

Så utrolig herlig bilde! Kald og fin LO!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...