torsdag 18. juni 2009

litt krimskrams

Her er litt småtteri av diverse slag. Denne første er laget til SOM#24 inne på scrapping.no.


Bilder fra Vemund og Håvard sin første pilketur, mars 2009. Ble mest lek med bøtte og spade for gutta, men Stig og bestefar Håkon fikk pilket litt :-)


Et ganske typisk scenario her i heimen, guttene gir seg ikke før kakefatet er tomt. Skjønner ikke hvem de slekter på ;-) Bildet er av Vemund, desember 2007.


Håvard får astmamedisinen sin. Ikke alltid det går like greit som dette her, men her var han jo VELDIG flink da:-) mai 2009


Og til slutt en "barnehagehyllest" jeg har laget på bestilling. Denne skal gis i barnehagen ved sommeravslutningen til nevøen min.

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Kjempeflotte LOer du har laget!
Herlige farger!
Du er utrolig produktiv!

Lissie sa...

Flotte lo'er du har laget! Falt ekstra fra "Lek på isen"! Nydelig! Så herlig bilde av Vemund og kakefatet da! *ler*

Lula sa...

Her er alltid mye lekkert når jeg er innom. Du vet jeg ELSKER dine kreasjoner. De er så rene og fargerike. ME LIKE . Den siste "bhghyllest" var virkelig flott, tror jeg må stjele den ideen :)

Vibeke sa...

Så masse flott du lager Wenche!!:)

Ønsker deg og dine en riktig god helg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...