onsdag 8. juli 2009

Ekte Sjørøvere tisser i do

Har lenge hatt planer om å lage en slik "premie-plakat" til Vemund i forbindelse med do-treninga. Og da jeg så utfordringa inne hos STM fikk jeg det sparket i rompa som trengtes.

Har brukt hvit bazill i bunn og printet ut teksten direkte på denne og stemplet dødningehodet rett ved teksten. Brukte decoupage-teknikk for å dekorere plakaten. Klippet sjørøveren og skattekista ut fra servietter jeg har kjøpt hos Panduro. Festet de på bazillen med matt Multi Medium. Plakaten fikk en lett dusj med glimmer mist og svertede kanter, før jeg laminerte den.
Premien Vemund får når han går på do er klistremerke i tema sjørøver som han får å klistre på plakaten. Nå er han i gang med dette og plakaten falt virkelig i smak hos smågutten min :-)

5 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Så tøff belønningsplakat.
Nå skal du se dotreninga går så greit som bare det. :)

Ha en flott dag.

Vibeke sa...

Denne var tøff!!! Skikkelig kul!! Lykke til:)

Vi har en ny Sang ute i dag - håper du finner inspirasjon i den også:)

Lissie sa...

Så stilig! Kjempesmart påfunn! Lykke til med dotreninga! :)

Monica sa...

så utrolig stilig!!

*gårogskammermegoverdenlitespenstigeklistremerketabellenvibrukte*

Wenche sa...

Super løsning på oppgaven!
Flott at vi kunne "sparke deg bak"
ha ei fin uke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...