tirsdag 4. august 2009

Noen dager i livet...

Har scrappet en Lo til en utfordring inne hos ScrappeMania .

dette bildet har ligget lenge og ventet, da jeg syntes det var et litt vanskelig bilde å scrappe. Da jeg så denne utfordringen derimot, gikk det opp et lys for meg og jeg måtte bare kaste meg ut i det.

Har brukt kraft kartong, mønsterark, blonde, klistremerkebokstaver fra Websterspages og DaisyD og rubons.


Dette er et bilde som jeg knipset av meg selv og Håvard en av dagene på sykehuset. Her har vi vært på barsel i ganske mange dager allerede, og jeg får kun lov å ha Håvard ute av lysbehandlingen korte stunder for mating og stell på grunn av den gjenstridige gulsotten. Tunge dager da jeg tenker mye på veslen på 1,5 som venter hjemme også. Bildet ble knipset for å sende hjem til Stig og Vemund. Etter 17 dager på barsel fikk vi endelig lov å reise hjem :-), og deretter bare dra over til sykehuset annenhver dag på etterkontroll av blodprosent og bilirubin.

1 kommentar:

cecilie sa...

Veldig fin og personlig LO. Nydelig pyntet med sommerfuglene, veldig fin balanse i LOen med både pynten og fargene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...