tirsdag 8. september 2009

Herlige gutten vår

Runde 2 i krigen inne på scrapping.no er over, og puh jeg overlevde igjen. Denne gangen hadde vi en "fri" lift-oppgave. Og dette ble mitt resultat. Siden jeg var på farten måtte jeg scrappe denne i all hui og hast og var superspent på om jeg kom til å "overleve" denne runden. Men jammen gikk det.

Har brukt kraft kartong, mønsterark, ferdige cuts fra BG, clips og metall pynt fra MM, brads fra Kaiserkraft, klistremerkebokstaver, svart bånd. I tillegg har jeg oppe i høyre hjørne brukt en gjennomsiktig frostet plast-tag, med metallhempe, og denne har jeg satt en rubon fra MF på. Tagen satt i sin tid på en veske fra QK.



Bilder av Håvard, sommeren 2009.

1 kommentar:

Lissie sa...

Så herlig denne var! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...