torsdag 29. april 2010

Cosmo Cricket

For en tid tilbake fikk vi sponsorpakke fra Cosmo Cricket, og jeg eeeelsker Cosmo Cricket. Det er herlige ark å jobbe med.

Her er mine bidra til denne artikkelen, og HER kan du se noen av de andre jentenes bidrag.


Vemund blåser opp prompeputa, sommeren 2009.


Guttene på sopptur på Vest-Torpa, høsten 2009.


Vemund koser seg med plommer fra bestefar og mimmi's hage, høsten 2009.

Disse arkene er bare helt rå å jobbe med. Jeg synes de er så flotte i farger og mønster at jeg rett og slett fikk lyst til å lage LOer helt blottet for annet stæsj. Og dette var virkelig så artig at det blir ikke siste gangen jeg jobber slik med LOer. Så raskt det går også, når en slipper rote gjennom skuffer, skap, krukker, vesker og ja alle de steder der man nå har funnet på at det er lurt å gjemme stæsj.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...