tirsdag 4. mai 2010

Offroad attitude

For en tid tilbake fikk vi i De Kreative pakke med produkter fra Karen Foster.



Ut fra dette har vi laget to artikler som dere kan se på hovedsiden til scrapping.no.

Her er mine bidrag:

På denne LOen har jeg brukt kraftkartong og bølgepapp. I tillegg til Karen Foster-mønsterark med bilspor og 3D-stickers etter tema. Metallbradsene er også fra Karen Foster, disse er store og av god kvalitet. Egner seg også godt til å fargeleges feks med Promarkers. Som tittel på denne har jeg rett og slett brukt et klistremerke og festet langsmed bildet. Dette også fra Karen Foster.


Vemund og bestemor Gudrun besøkte tante Mona i Oslo, januar 2009. Der kom de over denne bilen som virket veldig spennende.



Her har jeg laget et kondolansekort av emballasjen til brads fra Karen Foster. Mønsterarket er også fra sponsoren og er blitt stæsjet opp med transperente sticker-swirls, også disse fra Karen Foster. Brettet swirlene slik at det ble litt pynt på baksiden av kortet også, der det er ment at man kan skrive noen ord til mottakeren. Teksten på forsiden er stemplet med stempel fra Ladybugandfriends.com. I den opphøyde delen av emballasjen har jeg demontert en Karen Foster-3Dsticker slik at den passet mitt behov. Pyntet opphenget på emballasjen med 2 typer blonder.



1 kommentar:

tangent sa...

Kjempekul den offroad-LOen din! Perfekte detaljer og skikkelig guttete og tøff.

Ha en fortsatt fin dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...