mandag 8. november 2010

Herlig

Jeg har klødd i fingra etter å prøve stemplene Katrine og jeg har fått laget. De kom i posten på lørdag med en herlig lukt av ferske stempler. (lukter bedre enn fersk gjærbakst det, for en scrapper :-))

Med denne flotte skissen fra Skissedilla som et spark bak satt jeg i gang. Og var så andektig og spent da jeg skulle stemple at jeg stemplet både skakt og med skjelvende hånda. Menmen, det ble da som det ble :-)



Håvard, julekortfotografering i bakken på jordet, vinteren 2009.



Og et av stemplene våre, er det ikke fint? Selv om jeg skalv på hånda og stemplet litt skjevt *haha*

5 kommentarer:

Tone K. sa...

Kjempeflott side !!
Herlige krystaller og et sånt koselig stempel :o)
Grattis med nye stempler !

Pia sa...

wow så lækkert

Brit sa...

For en nydelig LO, Wenche! Nydelig med alt det hvite, og den blå tittelen! Kjempefint bilde. Og JA, stempelet var veldig fint :)
Tusen takk for at du deltar.
Ha en fin kveld.

Tuula sa...

Hei! Visste ikke at jeg har så flinke naboer ;). Nå vet jeg hvor jeg henvender meg til, når jeg trenger fin-fine kort Wenche!!!

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig nyyydelig LO, og det herlige bildet og dei flotte krystallane, trur eg må få tak i dei, knis.
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...