onsdag 1. desember 2010

Stämpelkällan

De Kreative på scrapping.no fikk teste ut noen stempler fra Stämpelkällan. restultatene kan du se HER, og under er mine bidrag;

Denne flotte og mystiske jenta passer godt til tenåringskort. Jeg har stemplet på akvarellark og fargelagt med Promarkers.





Tagen på denne Loen er stempel fra Stämpelkällan.

Jeg har stemplet på skisseark fra nille og sprayet med grønn og blå Glimmer Mist.

Har ellers brukt bølgepapp på denne LOen og godt litt berserk med den japanske dekortapen jeg har fått i hus og laget mitt eget mønsterark av det.


2 kommentarer:

ullpurka sa...

For en deilig og solfylt LO du har laget her Wenche. Digger de flotte fargene mot det hvite. Det er så rent og vakkert!

Og det kortet der ble superkult. Stilig med den filmrullen nederst.

Klem Renate

Mona sa...

Så fine farger! Likte bruken av de "boblene" fra Panduro, og washi tapen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...