tirsdag 18. januar 2011

Tenk....

Hos Scrapping.no pågår det en utfordring nå. Her er mitt inspirasjonsbidrag til denne;


Jeg har virkelig fått øynene opp for “alternative” dies. Det er så gøy å ha annet å velge blant enn kun QK og Sizzlits.

My Favorite Things er blant de som virkelig kan å lage anvendelige dies. Har falt totalt for skyene, og denne diesen kommer til å bli MYE brukt her hos meg. I utførelse er diesen som en cookie fra QK med 3 skyer på samme plate. Kutter perfekt i min cuttlebug.


I tillegg til dies selger My Favorite Things blant annet masse flotte clearstamps og digitale stempler. På LOen jeg viser her har jeg brukt et digitalt stempel av en robot. Spm du ser av previewen får du tilsendt roboten i både svart, brun og grå utførelse når du kjøper den. Veldig kjekt, og den blir herlig på gutteLOer. Jeg har printet den ut i svart på letraset ark og fargelagt med Promarkers.


Har ellers brukt BGark, hvite thickers og tekststempel som Katrineev og jeg har laget.


2 kommentarer:

Synnøve sa...

Så herlig. Tusen takk for masse inspirasjon og gode tips.
;)
Ha en flotters dag,
klem

tangent sa...

Den LOen er bare herlig, og roboten passer perfekt!

De skyene er forresten geniale, så anbefaler alle som ikke har den til å slenge seg på utfordringen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...