lørdag 12. februar 2011

Fint samarbeid


Jeg elsker streken i Just some lines sine digitale stempler. De har en leken, tegnet strek og med motiver som det er en fryd å fargelegge.

Prosjektene er også pulisert på scrapping.no og i bloggen til Just Some Lines.



Jeg har printet stemplene ut på akvarellark og fargelagt med Promarker. Motivene er like fine på kort som på LOer.

Det som får meg oftere og oftere til å ty til digitale stempler, er at jeg da selv kan bestemme størrelsen på motivet. Enkelt og genialt.




Vemund og Mina i dyp konsentrasjon over spillet.

3 kommentarer:

tangent sa...

Herlig og fargerik LO, og et kjempefint kort. Jeg liker også veldig godt disse stemplene.

Mona sa...

Flotte stempeltrykk! Likte LOen veldig godt - stempeltrykket passet jo perfekt til bilde og tema!

Scrappehelg på Hotel Union sa...

Utrolig herlige motiver, dette er noe av det mest originale jeg har sett hittil! Og når en er så flink til å fargelegge som du er, blir det knall resultat!

Fortsatt god helg
Stor klem
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...