onsdag 9. februar 2011

Pan Pastel og sjablong

Jeg har laget mitt eget bakgrunnsark ved hjelp av en sjablong og Pan Pastels i grønn- og bruntoner, samt turkis.


Jeg har valgt å bruke et akvarellark som basis, da jeg ønsket en ru overflate på arket.
Her har jeg festet sjablongen med gluedots på akvarellarket slik at den ligger i ro. Og jeg har påført ulike nyanser av brunt.


Her har jeg påført grønne nyanser og litt turkis.


Og slik ble resultatet, bildene viser litt mørkere resultat enn originalen. Jeg har sprayet over med fixativspray.




Så har jeg montert arket på LOen min og slik ble sluttresultatet;


2 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

HMRHF no blei eg sittende og GAPE , herlighet kor flott da, dette var no heilt genialt. Dette må prøves Wenche :D :D Tuuuusen takk for tipset :D Klem

unni's scrappeboble sa...

Har no ikkje Pan Pastel men kanskje eg kan bruke noe annet :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...