fredag 25. mars 2011

Moro å huske

Broken box stock er verdt et besøk om du er på jakt etter digitale stempel. Der kan du også finne ferdig fargelagte ting til utprinting om du ikke har tid eller lyst til å fargelegge selv. Damen bak designene er Wendy Sefcik.

På denne LOen har jeg printet ut kvister med fugler på akvarellark.


Klippet med saks og skåret ut med skalpell til å brukes på pynt på en enkel LO.


Som, bakgrunn på denne LOen har jeg brukt mønsterark fra Prima. I tillegg til kvisten fra Broken box stock har jeg brukt en rubons-tekst fra Melissa Frances og bokstaver fra Websters Pages. Tittelen er det gutten selv som har bestemt da han så LOen halvferdig. “for det ER jo moro å huske”, som han sa. Det er Vemund og bestemor Aud som leker seg her.


Det geniale med slike filer som dette er at du bestemmer selv størrelsen på pynten din, du bestemmer selv hva slags type ark du ønsker å printe ut på og har du først kjøpt en slik fil, kan den brukes om og om igjen. Utrolig anvendelig.

Grenene har jeg festet med 3D-puter fra gluedots, der hvor jeg ønsker litt tredimensjonal effekt og med vanlige flate dots ellers. På denne måten kan man gi noen av grenene, fuglene og blomstene en opphøyning og vri dem litt, for å skape litt liv istedet for at pynten ligger flatt på LOen.



2 kommentarer:

marit sa...

Så lekkert! Tenk alt som finnes! Ante ikke at slikt var å få tak i...
Loen var jo bare hæææærlig og hele siden ga en vårlig/sommerlig følelse!
Ha ei flotters helg!

-Aina- sa...

utrolig rekkert med greinene. en nydelig LO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...