tirsdag 12. april 2011

The Paper Shelter

The Paper Shelter har virkelig noen nydelige motiver, og ja det er veldig greit med de ferdig fargelagte også innimellom. De fargelagte versjonene du får herfra er virkelig forseggjorte og nydelige, og kommer i utmerket kvalitet for printing.

Jeg har valgt å bruke ferdig fargelagte versjoner både på kort og en LO. Og dette blir IKKE siste gangen jeg bruker motiver fra The Paper Shelter, de har så masse flott at man ikke vet riktig hvor man skal begynne.

På kortet har jeg brukt denne herlige jenta;


Begge motivene jeg har brukt har jeg printet ut på akvarellark. Overflaten gjør dermed at resultatet blir litt “hjemmefargelagt” allikevel ;-)


Kortet er enkelt pyntet med litt riving og rufsing i dobbeltsidig mønsterark, et ferdig sydd rykebånd og en blomst fra Prima.

Matten under motivet er laget med spellbinders Nestabilities labels 14. Disse er i størrelser som ikke gir så fine rammer i hverandre synes jeg, men jeg har stanset ut en matte i kraftkartong og en i mønsterark i samme str. Matten i mønsterarket delte jeg på midten og har limt det fast på kraft-matten slik at det stikker ut litt på hver side.

Du får da ikke “ramme effekten” oppe og nede, men synes det ble ganske kult.


Har brukt PanPastel på matten bak motivet, for litt skygge og liv.


Så var det LOen, og den har jeg freshet opp med verdens kuleste fugl;


Enkelt pyntet med dobbeltsidig mønsterark som jeg har brettet inn.

Tallremsen nederst til høyre er overlay.

Pilene og bokstavene er stickers, og fuglen kjører på en vei av grønt bånd.


1 kommentar:

marit sa...

Kjempe lekkert!Didda den kule "duden" da;)
Du er god!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...