fredag 6. mai 2011

2 LOer

Har jobbet med to serier fra Nikki Sivils. De har fargesterke produkter i utmerket kvalitet. En fryd å jobbe med.

På de to første Loene har jeg brukt ark fra serien “we are Family”.



Vemund i Johanne sin 3årsdag, august 2009.

Jeg har klippet elementer ut av de flotte mønsterarkene og limt på til pynt.


Og siden jeg er blitt litt hekta på pebbles, har jeg også punchet ut sirkel fra mønsterarket og laget Pebbles med epoxy stickers.



Brukte det ene treet jeg klipte ut til å skrive journalingen på.


Samme serie fra Nikki Sivils er brukt på den neste LOen.


Håvard på fisketur ved Vivelsjøen, august 2009.

Her har jeg klippet ut et av journaling-printene fra et av mønsterarkene.


Siden jeg ikke syntes teksten på arket ikke passet så godt på LOen, valgte jeg å skjule den bak et utklipt tre fra samme serie.



Og klarte ikke å la være å stæsje opp denne også med en Pebbles.





4 kommentarer:

Marthe sa...

Åh så friske og fine LOer du har scrappet. Finner alltid masse inspirasjon inne i bloggen din! Ha ei riktig god helg.

marit sa...

Kjempe tøffe loer! Digger de dingsene du ha laga, slike vil jeg å ha!

Henrikke sa...

En knalltøff LO med herlige farger! Hvor får du kjøpt epoxy stickers? ;-) Om d er de runde plastikk greierne som skal være uttapå :-)

Siw Eldhuset Hansen sa...

flotte og friske loer:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...