torsdag 7. juli 2011

2 LOer med ark fra Onirie

Onirie har ark så lekre at du bare blir sittende og se på de, og har mest lyst til å ramme de inn akkurat som de er.

Men som den scrapperen jeg er så tar det ikke lange tida før jeg har klippet og limt og herjet litt med de Alle mønsterark på disse to Loene er fra Onirie.

På den første LOen her har jeg allikevel latt arket gjøre det meste av jobben, og brukt det over hele bakgrunnen, kun med litt rufsing i kantene. Sammen med bølgepapp og osteklut.


Bokstavene er chipboard fra Prima, den lille teksten er et clearstamp som Katrineev og jeg har laget.



Har også pyntet med litt skrukkete bånd som jeg lager SLIK, og en pebbles laget med motiv fra Land of Enchantment. Pebbles lager jeg SLIK.


På den neste er selv bildet printet ut på lerretsstoff. Inspirert av Scratch, og fremgangsmåten hun bruker HER.


Lua er skrevet med svarte chipboardthickers rufset til med sandpapir. Resten av teksten på LOen er rubons fra Melissa Frances.


Filmstrips fra Tim Holtz.


Snøkrystaller stanset ut med punch fra Martha Stewart.




Skrevet for De Kreative.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...