onsdag 31. august 2011

Min største scrappefrykt

Hos Scrappehuset har de en serie utfordringer, hvor jentene der utfordrer personer direkte, kalt; Hvem strekker seg litt lenger?

Jeg ble utfordret av Marion for litt siden til å scrappe med min største scrappefrykt.

HER er alle de flotte bidragene fra de andre jentene og meg som ble utfordret;

Tusen takk Marion. Det er en ære å bli utfordret av deg. Men oida, denne var jo litt skummel.

Jeg grublet lenge på hva som er min største frykt, min første tanke var LO med bilde av meg selv. Men så at den utfordringen er det allerede noen som har tatt, så da "slapp" jeg ;-) .... tenkte også juleLOer, noe som ikke er favoritt sysselen min, ei heller 17. mai-tema... Men en dag satt jeg ved scrappepulten og NOK en gang skjøv unna meg et verktøy der.... og det må vel kalles frykt, når jeg vegrer så innmari for å ta den i bruk: minisymaskinen jeg MÅTTE ha for noen måneder siden. Jeg synes søm er så utrolig lekkert på scrappeprosjekter, men har enda tilgode å kaste meg ut i det selv. Symaskinen er ikke min beste venn, for å si det sånn. Men nå fikk jeg det sparket jeg trengte, og jammen fikk jeg tredd tråden i minisymaskinen og sydd i vei. RETT og PEN søm kan jeg vel ikke direkte si det ble, men det BLE søm ;-) Og det var kjempemoro, så det blir IKKE siste gangen :-) En frykt mindre, takk igjen Marion.






2 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

He,he, denne ble no kanonstilig da Wenche MED søm :)) Synes selv det er kjemåefint med søm men det blir sjeldent brukt med meg selv :)

Synnøve sa...

Superfresh og fargeglad LO!
Digger denne!
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...