torsdag 25. august 2011

The Scrapbook Circle

The Scrapbook Circle tilbyr månedlige kit, og dette er virkelig et av de mest innholdsrike og komplette kitene jeg har sett.

Jeg fikk teste et kit som var månedens kit Juli 2011, Blast off!.



Jeg har laget 3 LOer med kitet og fremdeles er det masse ark og stæsj igjen.

På den første Loen tok jeg utgangspunkt i tema briller – lese – bokstaver – inspirert av det flotte bokstavarket .


Håvard i 3årsdagen til Ole Martin :-)

Disse korkstjerne er tynne og er selvklebende. Skikkelig tøff pynt, Scrapbook Circle Self Adhesive Cork Stars.


Med i kitet er et innholdsrikt alfabetark med bokstaver til mange LOer, Simple Stories Elementary Expressions Cardstock Stickers.


Det følger også med en pose med stæsj, October Afternoon Miscellany Pack. I dette settet er det tynt blått bånd som egner seg til skrukking. Tok vann på, krønsjet det sammen og lot det tørke.


Her har jeg stiftet det fast over stempeltrykk laget med Tim Holtz-stempel;


Den neste LOen har jeg latt meg inspirere av barnas kreativitet. Et tema i arkene og stæsjet er romfart. Siden jeg ikke k har så mange romfartsbilder, snudde jeg temaet til å bli forskning – kreativitet – nysgjerrighet. Også var jeg så heldig at jeg hadde bilder som passet ganske så bra i farger opp mot fargene i noe av ark og stæsj som fulgte med i kitet.


Vemund bygger i hagen til bestefar og mimmi på Lillehammer. Sommeren 2010.

I create-teksten er en rubon;



Og til slutt en Lo inspirert av glade farger og glad-bilde.

Arkene er fra kitet. Teksten er stemplet.


Tekststemler fra Technique Tuesday.


Vindmølle stanset ut med dies fra QK.




For De Kreative.



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...