tirsdag 6. september 2011

“De Kreative”s favoritter#7

Vi har kommet til #7 i rekken av serien “De Kreative”s favoritter på scrapping.no.

HER kan du se flere favoritter.

Technique Tuesday har laget flere Clear Stamp Sett i serien “by Ali Edwards”. Dette er superfine tekster som egner seg godt på layots. Stemplene trykker perfekt og mange av tekstene er fine å sette sammen til lengre tekster. Disse har jeg brukt mye, og kommer til å bruke mere

Jeg har handlet de fra USA, men håper virkelig at noen norske butikker også kan ta inn disse, om de ikke allerede finnes her i landet.

Her er 3 av settene:




Noen eksempler fra meg, hvordan jeg har brukt stemplene:








2 kommentarer:

linn kr/sykepleier sa...

For noen steintøffe stempler!!!! *vil ha*
Digger kreasjonene dine der du har brukt stemplene - kommer iallefall til å lifte 1 av dem! :D

Me like! :D

Vibeke Spigseth sa...

Knallstilige stempler! Og for en fin blogg du har :-) Må nok titte mer her!

Tusen takk for at du var med i Poppydesigns Give Away:-) Poppysønnen har nå trukket en vinner, Klikk deg inn i bloggen min for å se hvem som er den heldige vinneren!

Hilsen Vibeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...