fredag 6. april 2012

Klare farger


Jeg elsker å bruke klare, sterke farger når jeg scrapper Layouts. Og da jeg så ulica ptasia-serien fra UHK Gallery ble jeg totalt forelsket med en gang.

Jeg har scrappet to LOer hvor alle mønsterark kommer fra denne nydelige serien, som jeg blir så GLAD av å se på.

Den første har jeg  scrappet på hvit kartong. Meget enkelt oppsett og kun brukt klistrebokstaver i tillegg til mønsterarkene.


Stanset ut en av fuglene i det ene arket med en rund punch og laget en pebble.


Den neste er scrappet på kraftkartong, og her har jeg også brukt en bit av en papirpose under bildet. denne har jeg sydd to enkle sømmer på med symaskin.

Journalingen er skrevet på en papirpose med notatblokk-look som jeg fikk i et kit en gang. Håndskriften min er bluret for anledningen.


Teksten under bildet er stemplet. Blomstene er tøyblomster fra Basic Grey.



2 kommentarer:

Elisabeth Bakken sa...

Så fine sider! Kan jeg spørre hvordan du lagde pebbels'en? Du klipper ut en runding, men hva gjør du over den?

Wenche sa...

Tusen takk Elisabeth. Her er det en beskrivelse av hvordan jeg lager pebbles; http://wenchejensen.blogspot.com/2011/04/pebbles.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...