tirsdag 8. mai 2012

Tankefull syklist

Ser ofte etter tema-pynt til å bruke på situasjonsLoer, som feks med tema sykkel, fotball, ski, dyrehage… Kanskje fordi jeg scrapper til gutter og ikke bruker så mye blomster og blonder på LOene lengre etter de begynnere å bli litt større.

Problemet er jo bare ofte at jeg glemmer jeg har denne pynten, og bare pøser på med mønsterark og standardpynt som knapper og brads istedet. Så nå har jeg lovet meg selv at jeg virkelig skal få ryddet opp i det jeg har, slik at jeg får oversikt over temating og hvilke bilder de passer til.

På denne Loene jeg viser her har jeg brukt en chipboard sykkel fra Imaginarium som forhandles av av Seriously Scrapbooking.





Sykkelen har fått litt stempeltrykk på seg.

Kan også sees her på scrapping.no.

3 kommentarer:

Elisabeth Bakken sa...

Ren og fin side! Elsker sykkelen:)

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig stiiiilig og flott LO Wenche og et herlig bilde :))

Scarlett sa...

This is such a cute page Wenche! I love the yellow and how you altered the chipboard!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...