fredag 18. mai 2012

You make me smile

Mitt bidrag til oppgave 3 i Scrapbattle på scrapping.no.

Oppgaven var å bruke sjablong og hyssing på Layouten.



Teksten er en kombinasjon av to stempler fra Technique Tuesday. ELSKER disse stemplene, så dere må bare bære over med meg :-9 Ikke første, og ikke siste gangen disse dukker opp på LOene mine.

Ordene øverst til venstre på LOene er også stempler herfra.


Jeg brukte en sjablong til å lage skyer med PanPastel i limegrønn og turkis. Prikkene er også en sjablong i kombinasjon med svart akrylmaling. 

Prikkene skulle i hodet mitt utgjøre et tre, der jeg har laget stammen ut av en pinne ment for cakepops, hvor jeg har surret turkis hyssing rundt. 

Pebbles laget fra mønsterark. 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...