fredag 22. juni 2012

Bordkort



Denne typen bordkort sammen med noen andre har jeg vist frem tidligere i inspirasjonsbloggen til Global Hobby og Kunst

Din Fantasi .

Disse er laget med Sizzix Sizzlits Tim Holtz Rosette til selve rosetten og Tim Holtz Tattered banners til å skrive navnet på. Her er det også mange muligheter til variasjon med pynte i midten av rosetten, men jeg har gått for knapp.

De er enkle og dekorative, og ganske spreke i forhold til mye vintage for tiden. Nå har jeg laget de i blått til en guttekonfirmasjon;


Kan også sees her på scrapping.no

4 kommentarer:

Anne sa...

Så herlig bordkort. :)

Janne sa...

Disse var kjempefine og dekorative, skal jammen legge meg de på minne til en event konfirmasjon om et par år ☺

elise sa...

Hei! Jeg googlet bordkort og oppfaget disse nydlige som du har laget. Kan jeg spør om du har kjøpt rosetten i Trondheim? Evt hvilken butikk og var de hvite? Kjempetakknemlig for svar! Takk for inspirasjonen.

elise sa...

Hei! Jeg googlet bordkort og oppfaget disse nydlige som du har laget. Kan jeg spør om du har kjøpt rosetten i Trondheim? Evt hvilken butikk og var de hvite? Kjempetakknemlig for svar! Takk for inspirasjonen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...