fredag 6. juli 2012

Stemple med glass

Man tager hva man haver og ønsker man for eksempel sirkler på en scrapbooking layout, så hvorfor ikke bruke et glass å stemple med? Et lokk, et eggeglass, et dorullhylster --- alt sirkelformet duger. Jeg har brukt et shotglass fra IKEA på denne LOen i A4-format.




Jeg har brukt Marabu Strukturgel (glitter strukturgel Graphit 579) å "stemple" med. Denne gir både litt opphøyet effekt om du er litt røff ved påføring, og glitrer lett, uten å være dominant.



Den blå doilien er stanset ut med Marianne Design diesen CreaTables - Rund blonde (39990185)

Kan også sees her på Din Fantasi fra Hobby til kunst.

6 kommentarer:

Anita Stensvold sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :)

Jeg har kikket på bloggen din nå, og jeg er imponert over hva du klarer :) Råflink er du :) Nå vet jeg hvor jeg skal kikke etter inspirasjon neste gang jeg tar frem scrappe sakene mine :)

God sommer :)
Klem Anita :)

Marthe sa...

Knallstilig LO!! Blir like imponert hver gang jeg titter inn her :-) og tusen takk for tipset.

Ha ei strålende helg!

Anne sa...

Så kult med det orange og røde sammen, og flott med malingssirklene. :)

Klem, Anne.

Vibeke sa...

Kjempetøff!!! :)
Var så herlig med de sirkelene:)

Kristin sa...

Kjempestilig effekt når man kan stemple med glass på denne måten!

Råflott LO også altså, er så imponert over de lekre fargekombinasjonene dine!

huset i Edels hage sa...

Hei hei! For noen fantastiske sider, kort osv. du lager! Jeg ble veldig imponert og inspirert :) Jeg er glad i å lage kort, men har ikke vært flink til å ta vare på bilder av barna og lage så fine oppslag som du.. Men det er vel ikke for sent å begynne ;)jeg kommer innom for å se mere en annen dag ;) Hilsen Edel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...