fredag 29. mars 2013

Lyst på gratis varer?


Uten å måtte gjøre nesten noe som helst utenom å registrere deg og takke ja eller nei i ny og ne, kan du motta gratis vareprøver, fritt tilsendt fra Likenshare.

De har vervekampanje gående nå og jeg blir kjempeglad hvis du ønsker å melde deg inn via denne linken; https://www.likenshare.no/user/register?ref=18673

Du får mail hver gang de har en ny kampanje, med spørsmål om du ønsker å delta. Ingen lange spørreskjema, som regel bare ja - nei. Også mottar du varen kort tid etterpå, de er raske til å sende ut.

Er hyppigere kampanjer enn feks Buzzador, for de av dere som kjenner til denne. Og hos Likenshare får du vareprøve kun til deg selv, og vareprøven er ikke små prøvepakninger men en eller flere varer i full størrelse.

Etter mottatt vare så er det å skrive en kommentar til dem om du ønsker det, ellers ingen hokuspokus og skjulte heftelser. Alt er gratis.

Jeg har feks mottatt; frokostblanding fra Nestle, Dumle sjokolade, 3 ulike smaker Blink mints, gelly Beans, gavekort hos Good Candy for å teste nettbutikken, gevita jungelbrøl i ulike smaker, Kims traktor potetgull, Tyrkisk Pepper drops, Colgate tannkrem, Nycoplus Smartkidz og Safari Kjeks.

3 kommentarer:

Unni A sa...

Jeg trykket på linken og meldte meg inn :) Lykke til med vervinga, håper du vinner!
klem Unni

Junhild sa...

Takk for at du deler, trot jeg hiver meg med på denne, skal bruke linken din:)

Wenche sa...

Tusen takk skal dere ha. Er KUN moro å være med på dette, håper flere har lyst også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...