mandag 13. mai 2013

Tags med strukturgel

For litt tid tilbake laget jeg en artikkel inne på Global Hobby og Kunst sin inspirasjonsblogg, Din Fantasi. Der kan du se hvordan jeg har brukt ulike typer strukturgel til å lage bakgrunner på tags.

Og nå har jeg pyntet flere av de med blant annet produkter fra Marianne Design og Staz.

På tagen under har jeg stanset ut motiv fra Marianne Design med dies fra settet CR1241. Charm fra settet JU0883 og perleswirl CA3101. Roser fra Staz. Blonde fra Maruianne design.



Den neste har også motv fra marianne Design, denne er stanset ut med en spellbinders dies. Roser og raindrops fra Staz. Charm fra settet JU0873. Blonde og rosebånd også fra Marianne design.



Tekststripene har jeg printet fra Word.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...