søndag 13. april 2014

Min spede PL-begynnelse

Denne kan også sees hos Scrappelyst

Har sett utallige ProjectLife-sider på det store internett den siste tiden, og MÅTTE jo bare gjøre et forsøk selv. DUÅDU så moro det var. Her vil jeg vise min spede PL-begynnelse.

Jeg har tatt utgangspunkt i det jeg har av scrappeting fra førav, + at jeg har leitet frem mange fine freebie journaling cards og effekter på internett. Pinterest er genialt til så mye, også til dette. HER kan du se mine pins på temaet, og denne mappen vil nok komme til å vokse raskt :-)

Jeg har brukt mønsterark fra 6"6" blokker fra Studiolight. Disse er HELT herlige. Også så praktisk med tosidig, også  når man scrapper PL. Kanskje det kan slumpe til at man får benyttet begge sidene på arket, for jeg vil putte bilder i på baksiden av albumlommene også,  selvfølgelig. Her tenkes det økonomisk ;-)

Jeg har printet ut noen kort jeg har mikset sammen ved hjelp av to ulike freebies:
http://www.kristalundphotography.com/blog/designs/
http://d-lishscraps.openstores.com.au/s/53/Freebies.html

Har også brukt kaffesølstempel som Kristin har designet for Kreativ Hobby, sammen med noen personlige pebbles jeg har laget  selv.

Har stæsjet opp PL-prosjektet med noen chipboards fra Wycinanka. Det gjelder å "scrappe flatt" siden alt skal inn i lommene, så da er chipboardsen helt perfekt pynt. Studiolight og Wycinanka distribueres via Global Hobby og Kunst. 

Str lettersize:





Jeg deltar med dette prosjektet hos
Project Life Norge, utfordring #1, HURRA jeg ble topp 3.


10 kommentarer:

Hilde sa...

Flott Wenche!! Har srappet masse Pl denne uka jeg også!

MonaV sa...

Dette MÅÅÅÅ jeg prøve og....supertøft!!!

Aquarell sa...

Som sagt, en kjempeflott side. :)

Randi Elisabeth sa...

Ååååå så fantastisk herlig :) Liker bruken av kort/mønsterpapir, og digger hvordan du har delt opp tittelen :) Masse inspirasjon her :)

jorunn`s Fristed sa...

For ei herlig side da.. Kjempe flott at du ville bli med på utfordringen vår inne hos Project LIfe ♥

Klemm jorunn

linda sa...

Herlig side... Digger alt!!

Takk for at du er med på vår første utfordring :D
Linda

Linda S sa...

Takk for ditt bidrag til utfordringen vår. Kjempefin side med mange herlige detaljer :)

Maya sa...

Superflott side! Liker virkelig de snakkeboblene du har latt gå igjen som tema i mange av lommene!

Kjellaug sa...

Innholdsrik pl side...fantastisk kombinasjon av stæsj og stempel.

Randi Elisabeth sa...

Gratulerer som topp 3 :)Digger jo siden di jeg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...