torsdag 24. april 2014

Spent (PL)

Min PL nr 2, med bilder fra Håvards første skoledag.

Jeg har brukt svart kartong Papicolor A4 - 01 Sort og jeg har har latt meg inspirere av chalkboardteknikken. I kombinasjon med skoletema passer jo den bra. Jeg har strket opp med Koh-i-Noor Hvitkritt blyant langs kantene på kartongen. Og brukt PanPastel 100,5 Titanium White for litt ekstra kritt-følelse. Arkene jeg har brukt er fra Studiolight, og chipboardsen er fra Wycinanka. 

Pila er ei plastpil fra Freckled Fawn. 

Str lettersize med 3 lommer.


Jeg deltar med denne sida hos
Project Life Norge, Utfordring #2, HURRA topp 3.

3 kommentarer:

Katrine Bråten sa...

Så herlig pl-side, Wenche! Kjempetøft med chalkboardeffekten til skolebildene :)

linda sa...

Digg side! knallstilige farger likte kombinasjonen du har brukt..

Takk for at du er med i utfordringen vår inne på plin ;)

Linda

Linda S sa...

Herlig PL side du har laga :)
Kjekt at du blei med i utfordringa i PLIN-bloggen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...