onsdag 28. mai 2014

hurra hurra hurra #bursdag (PL)

Jeg har scrappet en lommeside i dag, og ja jeg synes det er en veldig gøy måte å scrappe på, og enda morsommere ble de med de nye diesene fra Sizzix, Life made simple by Rachael Bright. Global Hobby og Kunst har dem i sortimentet sitt, så ta kontakt med de for informasjon om din nærmeste forhandler.

Jeg har tatt utgangspunkt i utfordringen inne hos PL Norge Hipp, hipp Hurra (denne er nå avsluttet og jeg ble topp tre  HURRA..... . Og MÅTTE jo teste ut diessettet Birtday #2 til denne (DesignJ lommer fra Becky Higgins).






Stemplene jeg har brukt er hjemmelaget med Imagepac Stampmaker. Tusen takk til Ann Kristin og Linda som har latt meg få låne de nydelige designene. 


4 kommentarer:

Hege sa...

Herlig bursdagsside :-)
Digger diesene du har brukt, og herlige stempler.

Katrine Bråten sa...

Utrolig herlig bursdags-pl!
Kjempefin effekt av diesene, ser ut som et veldig spennende produkt :)

Anne sa...

Kjempefin side, så fine dies og bilder, og flotte farger! :)

Hugs, Anne.

Randi Elisabeth sa...

For en herlig side. Lyse fine farger, og jeg digger cup cakene :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...