torsdag 3. juli 2014

Jeg elsker disse stundene (PL)

Blir så inspirert av oppgavene inne på Project Life Norge, at jeg legger bursdagskortene til side og roter i bildebunken istedet :-) Jeg deltar med denne lommescrappede siden med bilder fra i fjorsommer på gjestedesigner utfordringen hos PL Norge i juli (Avsluttet) ;


Alle mønsterark er fra Studiolight. Har brukt dies fra Life made simple by Rachael Bright Sizzix-settene : Basics 39999747, Smile for the camera 39999755 og Overall Patterns 39999758.

Kameraene er chipboards fra Wycinanka.  Stjernene er chipboards fra Papirdesign.



I oppgaveteksten til Project Life Norge står det at de vil se norske tekster, så da brukte jeg av de siste stemplene jeg har laget med Imagepac-stempelmaskina. Har laget opp begge tekstene i to ulike størrelser, for jeg tenkte at disse kom til å bli anvendelige fremover :-)




Og følg med snart er de søte #stemplene jeg har laget i samarbeid med Global Hobby og kunst og Staz å finne i butikkene:



Deltar også hos:
Ett Trykk, Trykkpressa Juli: SOMMER/FERIE, Avsluttet

7 kommentarer:

Scratch sa...

Kjempelekker side du har laget. Stemplene var virkelig flotte, både de du har laget med imagepacen, og de fra global hobby og kunst. :)

Ragnhild sa...

flott PL side. De hashtag stemplene var orntlig fine, og havnet på ønskelista mi! Gleder meg til de kommer for salg - kjempefine!

Randi Elisabeth sa...

Tittelen på innlegget ditt her tror jeg ikke bare er tittel på selve siden, men også "tittel" på at du elsker stundene med scrapping ;)
Herlig side hvor du har fått bruke norsk tekst :) Kjempe flotte stempler du har laget selv.
Tusen takk for at du deltar på utfordringen :)
Og jeg gleeeeeeeder meg til de stemplene kommer i butikken :D

Kristine sa...

Nydelig side du har laget her! Masse flotte detaljer :)

Camilla sa...

SÅ herlig PL side, masse stilige detaljer og flotte bilder :D Og stemplene dine er kjempeflotte! Takk for et flott bidrag til Trykkpressa og riktig god sommer!

Scrappegal sa...

Kule PL-sider du lager!! :D

Cornelia sa...

Jättefin sida i sköna färger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...