fredag 21. november 2014

Kristtorn av chipboards

Kan også sees hos Din fantasi fra hobby til kunst, Global Hobby og Kunst sin inspirasjonsblogg.

Et av mange julesymbol : kristtorn.





Global Hobby og Kunst har flere typer kristtorn chipoboards, og her skal dere få se noen av de i bruk.





På denne gaveposen har jeg brukt chipboarden som den er, kun med highlight på bærene ved å bruke glitterdot som røde bær.


Jeg må bare vise et detaljbilde av den herlig rubonsen fra Staz jeg har brukt på pakkelappen av mønsterark:






Den neste chipboarden har jeg brukt som dekor på et julekort, og på denne har jeg dabbet på effekt snø;











Kortet er laget som et posekort på base av en papirpose, med en hjemmelaget tag av kartong og mønsterark nedi posen;








Til slutt en gavepose, og denne er dekorert med chipboards helt uten noen ekstra detaljer. Dette viser hvor dekorative de er i seg selv:















Materialliste;
Mønsterark og klippeark fra Studiolight
Chipboards

Papirpose
Glitter Dot
Effekt SnøCharms
Gnikkiser fra Staz
Bånd med tekst

Blondeserviett

Hamp

1 kommentar:

Siv Anne sa...

Blir i skikkelig julestemning av å se på alt det flotte du har laget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...