Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (159) bursdag (666) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (61) konfirmasjon (665) kopp (347) Kort (1784) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (58) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (804) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1017) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

mandag 1. desember 2014

vis oss - utfordring hos Scrappelyst

Scrappelyst utfordringsblogg vil se din hjemmelagede adventskalender. Den kan være ny eller gammel, spiller ingen rolle, vi vil ha inspirasjon :-)

Her er mine inspirasjonsbidrag;

For tre år siden laget jeg en aktivitetskalender som har blitt veldig populær her hjemme. Ungene gleder seg stort til denne blir satt frem. Laget med papirposer og inni hver pose ligger en tag med dagens aktivitet, som kan være alt fra tenne gravlykt, bake, skrive julekort, si noe pent om hverandre, feire en bursdag, adventsamling på skolen, nissegrøt ved bålpanne .... fyller inn aktiviteter ettersom vi ser hva vi får tid til og hvilke planer som blir lagt. En slik kalender skal være kos, ikke stress ;-)
Beskrivelse i bloggen min.





En aktivitetskalender jeg laget i fjor, etter samme ide som den første, men litt annerledes siden denne ikke har poser men ekstra klaff. Beskrivelse hos Din fantasi fra hobby til kunst, Global Hobby og kunst sin inspirasjonsblogg.





En tradisjonell variant, med pent innpakkede kalendergaver. Jeg pleier legge pakkene i et gammelt trau når vi har denne varianten. Beskrivelse hos Din fantasi fra hobby til kunst, Global Hobby og kunst sin inspirasjonsblogg.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...