tirsdag 17. februar 2015

Påsken 2010, PL

I Ett Trykk sin serie med jubileumstutfordringer er det mange fine oppgaver. Blant annet har de en gående hvor de oppfordrer til å bruke resteark, og det er absolutt en ting jeg lover meg selv gang på gang å bli flinkere til...

Jeg har laget en Project Life side, eller faktisk to. Studiolight arkrester kom godt med her, og siden de jeg har brukt er tosidige scrappet jeg på begge sider av de.... snakk om å være økonomisk :-)


Resteark er i det store og hele veldig anvendelig å lage kort til lommescrappingen ut av. Her trengs ikke store bitene til mange av lommene.


Chipboard harer og hjerter fra Wycinanka, og diecut tekster stanset ut med sizzix dies,
660058 sizzix thinlits holiday words script.


Motsatt side av lommene ble seende slik ut;


Ekstrastæsjet på denne siden er fra Freckled Fawn.



Deltar med første siden hos
Ett Trykk, Vi jubilerer - utfordring 7 Torill Fossum Stamnes Avsluttet
Project Life Norge, Utfordring #2 2015, inspirert av LYKKE, Avsluttet

7 kommentarer:

Vibekke sa...

Kjempe lekkert PL side til bilder til egen produserte PL kort.
Takk for ditt bidrag til utfordringen 2 hos Project Life Norge. Klem fra DT Vibekke

Arnlaug sa...

Så herlig side!
Tusen takk for at du deltar hos PLiN:-)

Monika sa...

Det enkle er ofte det beste sies det! Dette var enkle og flotte sider :)
Takk for at du deltar hos oss i PLiN :)
Klem fra DT-Monika

Linda S sa...

Koselig side du har laga :) Takk for bidraget til utfordringa hos Project Life i Norge !

Anna Sandén sa...

Jättefin sida! Tack för att du är med i vår utmaning på bloggen Project Life i Norge!

Lene sa...

Kjempefin side, utrolig kjekt når rester kan bli så flott! :) takk for bidraget ditt hos PLiN - DT-Lene

Torill sa...

Oijj så lekkert!!!
Denne PL-siden likte jeg veldig godt! - og så lurt å bruke restearkene til dette!
Takk for at du ble med på utfordringen:0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...