Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (159) bursdag (665) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (61) konfirmasjon (664) kopp (347) Kort (1784) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (57) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (804) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1017) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

torsdag 8. desember 2016

Gaveposer til jul

Kan også sees hos Scrappelyst

En brun papirpose har blitt oppgradert til gavepose.

Mønsterarkene er fra Studiolight. Har brukt en stensil fra Tim Holtz og laget litt ekstra pynt på bakgrunnsarket med hvir Marabu Akryl Mousse.


Jeg har brukt endel produkter fra Marianne Design på denne posen. Det hvite juletreet har jeg stanset ut med diesen CR1227 CHRISTMAS TREES, og stemplet en tekst med et av årets nye julestempler fra Marianne Design.

Jeg har tatt kaffefarget tags og embosset med embossing folder fra Marianne Design, DF3429 sparkles 39993429. Stanset også ut et juletre av kaffefarget tag, med diesen CR1385 Christmas Tree, og embosset. De kaffefargede diecutsene gir ulik effekt på hver side av arket, så jeg la de annenhver vei på juletreet.


I posen har jeg puttet en lang fyrstikkeske pyntet opp med Studiolight mønsterark og barkestjerner, sammen med ett kubbelys og to kronelys. Lysene har jeg dekorert med stempeltekst og prints på hvitt silkepapir. Teksten på kubbelyset er stempel fra Kort og Godt.



Den neste posen har jeg puttet lakriskonfekt i:

Dette herlige motivet er fra et klippeark fra Marianne Design. Til å smelte av,
Mønsterark fra Studiolight, og Juleklem stanset ut i hvit mosegummi med dies fra Papirdesign, rammen bak motivet er også stanset ut med dies fra Papirdesign.
Tekststripene er printet ut.


Så til slutt fra meg en pose til hjemmebakte pepperkaker. Flotte ark og stempler fra Papirdesign. Stemplet med embossingblekk og embosset emd hvitt embossingpulver fra Creative Expressions. Blomstene er også også fra Papirdesign.




Produkter fra Studiolight, Marianne Design, Creative Expressions, Marabu, mosegummi, embossingblekk og silkepapir distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Jeg deltar med den siste posen min hos
Papirdesign DESEMBERUTFORDRINGEN - LUKE 4, Hurra jeg vant :-)
Hjerteboden, November og Desember utfordring - ♥JUL♥, avsluttet

2 kommentarer:

i bloggliste sa...

Så fine ting. Flotte ideér til jul.

Veronique sa...

Så mye lekkert du har laget. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Hjerteboden. DT Veronique

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...