Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (159) bursdag (665) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (61) konfirmasjon (663) kopp (347) Kort (1783) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (57) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (803) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1016) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

fredag 23. desember 2016

Joy to the world


Denne gangen har jeg laget et kort som, hvis ønskelig, kan brukes til å gi bort gavekort. Dette kortet har en lomme på innsiden.


Noen trinnvise bilder av fremgangsmåten for kortet;

Jeg har kuttet ut ordet Joy i hvit papp med CED3069 Festive Collection Lavish Joy.. Jeg lar kartongen bli liggende i diesen, og bruker denne som sjablong. Påfører hvitt glitter lim (CSPASTSPFROST Cosmic Shimmer Sparkle Past Frosty Dawn) for embossing highlights på diecutsen:


Husk å vaske bort overflødig glitterlim fra diesen før det tørker.


I stempel settet EC772 Santas Sentiments Clear Stamp Set er det mange søte juletekster, i ulike størrelser. Jeg ønsker å bruke bare en del av stempel teksten Joy to the world, siden jeg allerede har stanset ut en diecuts med ordet Joy. Derfor påfører jeg svart blekk kun på den delen av stempelet jeg ønsker å stemple:


Og stempler på det ønskede område av kortet;


Nå kan jeg fullføre dekoreringen av forsiden av kortet;


Inne i kortet vil jeg ha en ekstra lomme og bruker CED3085 Festive Collection Stocking Gift Card Holder.

Jeg stanser ut hovedmotivet og bruker glitterpaste også her, for å gi julebjellen highlights. Kutter et panel for å legge et mønstret papir med litt kontrast bakenfor strømpe-motivet. Mønster arkene er fra blokken CEpp0002 Christmas Wishes paperpad.


Jeg ønsker å skjule gavekortet som skal puttes i lommen, derfor lager jeg et kutt også på bakpanelet:


Og nå kan jeg pynte innsiden av kortet mitt ferdig:



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...