Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

mandag 2. januar 2017

Fyrstikkesker

Pynta fyrstikkesker er en hyggelig og rimelig liten gest. Koselig og noe de aller fleste har bruk for. 

Kan også sees hos Scrappelyst.

Her har jeg pyntet noen i lune fargetoner, de første med tema jul: 

Denne har jeg dekorert med diescuts fra Marianne Design, CR1379 Tiny's Ornaments Baubles. Har brukt diesen som sjalbong og dekorert med glitterpaste fra Creative Expressions, CSPMPASTSPCOPP Phill Martin CS Sparkle Texture Paste Copper 



Denne er dekorert med bling fra Marianne Design og chipboard fra Wyzinanka. God jul-tekststripene er klistremerker fra Papirdesign


Alle fyrstikkeskene jeg viser her er dekorert med mønsterark fra Studiolight. De som er dekorert med motiver har motiver fra Studiolight. 

De to neste har tema hytte. og er en super gaveide å ha med om du er invitert med på hyttetur; 


På disse har jeg printet tekster. 



Produkter fra Studiolight, Creative Expressions og Marianne Design med og uten glitter distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Lisbet sa...

Flotte fyrstikkesker du har laget. Skal ta med meg tipse om "hyttefyrstikkeskene" og lage noen til hyttenaboene våre på hytta :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...