søndag 27. januar 2008

Jeg har fått en utfordring

Jeg har fått en utfordring av Beate.
Utfordringen går ut på at jeg skal:
*skrive syv sanheter om meg selv
*linke til den/de som har utfordret deg
*utfordre syv andre, og legge igjen beskjed i bloggen deres om at de er utfordret...

* linn
* berit
*
* anette
* mona
* Broggis
*


7 sannheter om meg:

1. Jeg er glad i god mat
2. Jeg har egentlig litt lyst til å gifte meg, men det er ingen som har fridd
3. Jeg scrapper heller enn å tørke støv, støvet er der fremdeles det når jeg er ferdig med å scrappe...
4. Jeg har 4 påbegynte bøker på nattbordet
5. Jeg HATER å gå på ski
6. Jeg elsker den lille familien min
7. Jeg bærer på en idè.

1 kommentar:

Linn sa...

he he.... måtte le av sannhet nr 2, trenger du noen til å hinte eller?! ;)

Ole stiller gjerne opp :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...