Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (159) bursdag (665) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (61) konfirmasjon (664) kopp (347) Kort (1784) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (57) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (804) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1017) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

mandag 22. september 2008

Artikler

Her går dagene sin vante gang. Guttene fortsetter å kose seg i barnehagen 3 dager i uka. Håvard har også virkelig slått seg til ro der nede. Nå er det Vemund som er litt lei seg når vi reiser fra dem om morgenen, men de som jobber med dem sier at det er over så fort vi er ute gjennom døra. Og når han kommer hjem på eftan sier han med et stort glis at "je har lekt og kost meg mændigt i barnehagan". Så han trives, ja.

Jeg har fått innvilget rehabiliteringspenger, og håper på denne måten å få litt tid til å få den kranglete skrotten min litt mer på talefot med meg selv. Skal på MR undersøkelse av ryggen i oktober. Håper å få noen svar da. Kanskje de også ser noe av årsaken til at bevegeligheten i ryggen min er blitt ganske redusert bare siden februar.

Også over til noe langt mer hyggelig, hobbyen min :-) Eller som jeg også kaller det "rekreasjon for mor".

Dette er kortet vi gav til Kristin og Per når de giftet seg i sommer.

Dette kortet og andre bryllupsting kan du se og lese om i denne artikkelen hos
scraphaugen


Dette er en liten sak jeg lagde på oppdrag fra Scraphaugen. Denne og flere spiselige gaver kan du se og lese om i denne artikkelen

1 kommentar:

Lissie sa...

Lykke til på MR! Håper de finner ut noe som kan gi deg en peiling på hva du sliter med. God bedring! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...