Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

fredag 22. oktober 2010

Tiddly Inks

De Kreative har fått leke seg med digitale stempler fra Tiddly Inks. Her kan du se mitt og de andres bidrag til denne artikkelen.

Jeg falt totalt for stemplene hos Tiddly Inks med en gang jeg så dem. Og etter å ha brukt dem nå på disse kortene er disse blant mine absolutte favoritter. Herlig strek i motivene som gjør at de skiller seg fra mange av de andre på markedet.

Motivene er også akkurat passe detaljerte til at jeg synes det er en fryd å fargelegge de. Ikke for mye og ikke for lite.

Jeg har printet motivene ut på akvarellark og fargelagt med promarkers.






Dette kortet har jeg laget til en konfirmant. “just for you” er fra stempelsettet “handwritten sentiments” fra Tiddly inks Og synes mange av tekstene der passer veldig godt sammen med alvene, som feks den jeg har brukt her “fairy fae dreams”.

Navnet har jeg printet ut i en font jeg fant som jeg synes passet til den ferdige teksten.

Ark og blomst fra Prima.






Her har jeg laget et guttekort med motivet “charles tulips”. Han er barsk og myk på samme tid. Et flott og anvendelig stempel.







Kortet er pyntet med blomster fra Papirloftet og disse har fått brads fra Storyteller som senter.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...