Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

torsdag 20. januar 2011

Copic sketch markers

Jeg har et startkit med 12 fargetoner fra Copic sketch markers. Settet heter Skin tones og går i rosa og bruntoner. Farger som passer fint til fargelegging av ansikt og hår. Blender og svart er også med i settet.


På disse to prosjektene har jeg kun brukt farger fra dette settet, for å vise litt av hvilke muligheter man har også med få tusjer. Man trenger absolutt ikke alle komplette fargeskalaer for å få ok resultater. Ett sted må man starte, og jobber seg heller opp flere tusjer etterhvert, om man ser at dette er noe man ønsker å fortsette med. Og har man først forsøkt å fargelegge med disse tusjene, ja så er det veldig store sjangser for at du gjerne vil fortsette. Dette er en enkel, rask og veldig morsom måte å fargelegge blant annet stempeltrykk på.

På det første kortet har jeg stemplet en alv på ark av typen Fabriano Tecnico 6, 240g. Fargelagt enkelt og drømmende uten særlig presisjon for en litt utsvevende effekt.




Pyntet med metallhjørne malt med hvit gesso, og en blomst laget ved å snurpe sammen en blonde til en sirkel. Trer en tråd i bonden, snurper sammen til en sirkelog fester en pynt i midten. Her har jeg brukt en blomst.

Blomstene er fra Prima og arkene fra I Lowe Scrap. Har ellers brukt bling, Martha Stewart puncher og spellbinders dies.

Tagen under er kjøpt ferdig stanset og pyntet med et digitalt stempel fra Charmed Cards & Crafts printet med vanlig blekkskriver på ark av typen Fabriano Tecnico 6, 240g.


Mønsterark fra I Lowe Scrap. Tekststempel fra North Star Stamps og brad fra Storyteller.

4 kommentarer:

Synnøve sa...

Sååå nydelig! Du er virkelig dyktig. Og det nederste stempelet var suuupersøtt!
Klem

unni's scrappeboble sa...

hmmm, fargelegging? Du er i allefall dyktige å fargelegge Wenche :D Ka du liker best å fargelegge med ? Må vel lære meg det eg også he,he. Nyyydelige kort du har laget som vanlig :D KLem

monica sa...

Å det kortet fallt jeg for. Kjempenydelig! Kan man bruke den Tagen som bokmerke?Kunne tenkt å kjøt en slik en jeg:)

Du er dyktig! Ha en super dag.

Wenche sa...

Takk skal dere ha.

Unni ; jeg liker å fargelegge med tusjer. Copics og promarkere er ganske like synes jeg. Har flest farger av promarker så blir som oftest de jeg bruker.

Monica; ja det går fint atn å bruke det til bokmerke. Har det liggende her hjemme jeg, så det er bare å komme innom ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...