Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (159) bursdag (665) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (61) konfirmasjon (664) kopp (347) Kort (1784) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (57) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (804) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1017) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

torsdag 31. mars 2011

Skummel Pirat

En syngende Layout, det fikk guttene i heimen til å bli interessert i scrappingen for en stakket stund også:-)

Her har jeg brukt en konvolutt fra Dinotalk med opptaksmulighet som basis for en Layout.


Når du åpner konvolutten ser den slik ut;

Her finner du et felt med “rec” som du klemmer på for å ta opp lyd. Denne konvolutten kan ta opp en sekvens på 10 sekunder.


Og du finner en strips du trekker ut når du er fornøyd med lydinnspillingen, og da er det for sent å snu ;-).


Jeg har klippet av flippen på konvolutten slik at jeg sitter igjen kun med en flik som skjuler mekanismen.


Nå lot jeg Vemund på bildene jeg skulle scrappe, synge inn en liten sjørøvertrall i opptakeren. og DET var moro skal dere vite :-).

Loen er først laget på hvit bazill, for så å monteres på konvolutten.


Når fliken øverst løftes opp, så spilles lydinnspillingen av;



Her er en liten videosnutt som viser hvordan denne LOen “høres ut” :-) :




Og til slutt litt detaljer;


2 kommentarer:

Anja´s kortkreasjoner sa...

WOW, så kul :) veldig artig LO og helt unik :)
knall stilig, elsker den !!!
klem, Anja

Anonym sa...

Så utrolig stilig med å få inn lyd på LOen sånn!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...