Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

onsdag 18. mai 2011

Gaveposer

Det er mange digitale stempler der ute, og noen ganger kommer man over noen man bare MÅ like litt ekstra godt. A Day for Daisies er definitivt i denne kategorien. Med de karakteristiske strekene og sarte motivene er de en fryd for øyet, og herlige å fargelegge.

Jeg har pyntet to gaveposer med stempler herfra.

Har printet ut “Little nymph” og “sleepy boy” på akvarellark og fargelagt med Promarkere.

Den første gaveposen jeg har pyntet er en papirpose jeg kjøpte blomster i. Synes posen var så flott at jeg tok vare på den. Nå er den klar til å gies bort med godsaker oppi :-)


Posen er pyntet med mønsterark, osteklut, halvperler og stempeltrykket.



Tagen er festet med skrukkete bånd. Stempelteksten jeg har brukt her vet jeg ikke hvor kommer fra.


Den neste posen er en papirpose hvor jeg enkelt og greit har punchet kanten med åpningen med en Martha Stewart Crafts Punch scallop three dot, det samme med en bit mønsterark som jeg har festet slik at den synes litt under punchkanten på posen når den brettes for lukking.

Mønsterarket jeg har brukt er et digitalt mønsterark fra “Bunnies, Bees And The Birds’Big Balloon-kitet” til Lori Davison.


Punchet ut Martha Stewart- Craft Punch- Classic Butterfly i samme mønstark og pyntet med sammen med selvklebende bling og litt osteklut påe en ferdg kjøpt tag. Festet til posen med skrukkete bånd.

1 kommentar:

unni's scrappeboble sa...

FY FLATE kor fine dei var, likte spesielat den øverste, nyyyyydelig :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...