Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (159) bursdag (665) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (61) konfirmasjon (663) kopp (347) Kort (1783) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (57) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (803) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1016) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

mandag 8. august 2011

Fargesterkt sommerkort

Jeg har laget et fargesterkt og sprekt sommerkort. Motivet jeg har brukt på dette kortet er et digitalt stempel fra Designed2Delight. Printet på akvarellark og fargelagt med Promarker. Har stemplet litt lags kanten med swirl fra vintagegarden-settet fra Stempelglede.


Blondeservietten bak motivet er stanset ut med en lekker dies fra Cheery Lynn Design, Canadian Kaleidoscope Doily.

Cuttlebuggen min er ikke alltid helt venn med veldig detaljerte dies, men nå har jeg funnet “kuren”. Cheery Lynn Design har laget en metalladapter/metallplate som brukes sammen med de ordinære kutteplatene til stansemaskinen din. Adapteret heter Cuttlehug. Når jeg bruker denne kutter diesen helt perfekt. Bruker adapteret sammen emd Marianne design dies også, fungerer supert.


Den rosa sirkelen bak stempelmotivet har fått preget sømlinje ved hjelp av en piercing dies fra Cheery Lynn Design; Stitcher Plate Small Circle.

Jeg har preget en bit med rosa Bazill Bling.


Finner størrelsen jeg ønsker på sirkelen min, og stanser ut en sirkel med en rund spellbinders.



Så monterer jeg på stempelmotivet sik at kun den ene sømlinjen blir synlig.






Skrevet for De Kreative.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...