Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (159) bursdag (665) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (61) konfirmasjon (664) kopp (347) Kort (1784) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (57) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (804) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1017) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

mandag 13. februar 2012

Eske med vindu

Ferdig utststansede esker av alle slag er aldeles himmelsk for en makelig scrapper som meg. http://scrapboxing.se/ har flere typer i utsøkt kvalitet. Flott stiv kartong, enkle å montere og herlige å jobbe med.



Her har jeg tatt utgangspunkt i en “Presentask” som måler  15,6 x 1,6 x 9,0. Jeg hadde lyst til at esken min skulle ha vindu, og stanset ut med spellbinders. Jeg stanset ut på det som er forsiden av esken, og stanset også ut et vindu med en størrelse større dies i møsnterarket jeg vil bruke på forsiden, slik at jeg får en rammeeffekt.



Til sverting av alle kanter på esken og arkene har jeg brukt Pan pastel dark orange.



Så monterer jeg en klar plast på innsiden av esken med dobbeltsidig tape fra Gluedots- plasten har jeg klippet ut fra en gammel emballasje.



Sverter alle kanter og limer på alt av plast, mønsterark og blomster før jeg monterer esken. Da er den mest stødig å jobbe med.




På baksiden limer jeg på mønsterark, og snitter til lukkemekanismen gjennom dette.



Og så gjenstår bare å pynte og kose seg, og fylle esken med feks herligheter til en god scrappevenn ;-)



Bakside;


2 kommentarer:

Lisbet sa...

Nydelig eske du har dekorert. Flott med vinduet og de lilla blomstene. Heldig den som får den:-)

Nina sa...

Denne var kjempelekker ! Håper mottageren setter pris på den
:-) Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...