søndag 5. februar 2012

Oppbevaring på kleshenger


Fikk en gammel kleshenger beregnet på bukser og da husket jeg at jeg så i en blogg for lenge lenge siden, at slike var fine til oppbevaring av bånd.

Disse hengerne har stenger til å vippes ut fra ene sida, så det er bare til å tre på ruller av alle slag; bånd, hyssing, washi etc. Så nå er det bare til å rote rundt i klesskapene, kanskje dere har ukjente skatter hengende der?
Ganske kjekt ikke sant?

Men som sagt har jeg fått mine hengere, fra noen som egentlig skulle kaste de, så hvor disse er i salg vet jeg ikke. Kanskje noen har tips å komme med? (har fått tips om at slike buksehengere selges på Europris)





2 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempesmart oppbevaring av bånd. :)

Hønerandi sa...

En kjempesmart oppbevaring ja.Var på eauropris i går å kjøpte meg en.Kostet massssssssse :-()



Hele 49.50 kroner.Måtte le.
Men jeg har ikke såååååååå mangen teiper som deg enda :-) Da jeg hadde kjøpt den skyndet jeg meg på scrappebutikken og kjøpte maaaaangen nye :-)
Men har hengt den opp.Ble supert.
Takk for ideen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...