torsdag 22. mars 2012

If you believe---

Jeg MÅTTE bare prøve meg på en art journaling jeg også, etter å ha sett alt det flotte som blir laget. Så her er min aller første side, og jeg deltar med denne i Scrap That Color for Mars på scrapping.no.

Jeg har laget siden i en bok med sider i kraft. Sidene limer jeg sammen for å få de mer solide. Grunnet med hvit gesso, og dekortert med litt osteklut og glimmermist. Stemplet med hvit og svart maling med et shotglass.

Teksten er laget ved hjelp av en maske/sjablong.



2 kommentarer:

Rulle sa...

Denne var jo bare kjempeskjønn!
Likte spesielt godt bruken av osteklut her, de duse pastellfargene og masken med tekst.
Herlig!
Dette må du absolutt gjøre mer av! :)

Anne May sa...

Denne var super flott:)Kult med osteklut og fargene var også nydelige.Dette kan du:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...