mandag 3. september 2012

Grungetags med print

Jeg viste for litt siden hvordan jeg printer ferdig fargelagt digitalestempel på tags.

Jeg hadde lyst til å lage flere tags med de kule damene fra KennyK .

Denne gangen har jeg herjet litt med tagsene FØR jeg printer på de, som her hvor jeg har klint med litt gesso og diverse spray;



Taper og printer som sist;





Har også herjet litt med en sukkersøt hvit bondeserviett, så den ikke ble fult så sukkersøt lengre, her med glimmermist og distressblekk;



Så er det klart for pynting og slik ble resultatet;







Perlene langs kanten og røyken ut av pistolen har jeg laget med perlepen fra Viva decor, disse får du tak i hos Hallerud Kultursenter.

Kan også sees på scrapping.no

1 kommentar:

Anne sa...

Wow, det ble utroolig kult!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...