onsdag 7. november 2012

Kubbelys

Julelys er kos å lage til seg selv, og fine gaver å gi bort.

Jeg har valgt meg ut noen motiver fra Digital by Janet som jeg synes passer til lys.

Jeg bruker silkepapir å printe på, og taper da silkepapiret fast til et stivere ark. Taper langs alle kanter, slik at silkepapiret ikke setter seg fast i printeren.

Så overfører jeg silkepapiret til lyset etter denne metoden HER med varmlufstpistol.

Og slik blir restultatet;







Liker å pakke de inn i cellofan dersom de skal gies bort.



Husk at dekorerte lys KUN må brennes under tilsyn, akkurat som andre stearinlys.

På lys som er dekorert med silkepapir/servietter KAN papiret stikke opp etterhvert som lyset brenner ned og dette KAN ta fyr.

Kan også sees på scrapping.no

2 kommentarer:

Vibekke`s blog sa...

Fine lys:),flotte julegaver eller vertinne gaver;)
Ha en fin Dag/kveld

Bente Årstad sa...

Så lekre lys og fin gaver å gi bort:)
klem bente:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...