Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (159) bursdag (665) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (61) konfirmasjon (664) kopp (347) Kort (1784) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (57) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (804) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1017) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

onsdag 25. september 2013

Juletag

Kan også sees på scrapping.no

Flere enn meg som begynner å glede seg til jul? JA jeg vet, jeg er litt over middels engasjert i jula, min favoritthøytid.

Og nei, jeg blir ikke lei jula før den begynner på ordentlig. Her kommer ikke pynten frem før lille julaften Men hobbykosen, den starter LENGE før

Jeg har laget en pakkelapp ut av en kaffefarget tag.



Pyntet med cuts av en herlig ny dies fra Marianne design; CR1251. Denne rammen pynter veldig opp synes jeg.



Stanset ut i kartong med hvit kjerne, og får derfor en fin hvit kant.

Stemplet med stempel fra Marianne Design stempelsett; CS0873.



Nissen er stemplet på en kaffetag og klipt ut, for så å monteres med 3Dputer.

Mønsterarket jeg har brukt er også fra Marianne Design; PK9097. Julekolleksjonen fra dem i år er veldig fin. Skikkelig god gammeldags jul.




3 kommentarer:

Lisbet sa...

Kjempelekker tag og nydelig dies du har brukt :-)
Ha en flott dag videre Wenche :-)

Nicecrane Designs sa...

OMG Wenche, i am falling in love with your die cut,,,,,,it is absolutely stunning my friend,,,,,love it, love it. love it,, waht a great idea.

Unni A sa...

Herlig juletag! Jeg får helt panikk når jeg hører det er under 3 måneder til jul! Hjelp! Tida går så fort og jeg skal rekke så mye. Jula kommer for fort for meg hvert eneste år. Men når den endelig er her, og julaften er over, da koser jeg meg :) Romjula er en fin tid :)
klem Unni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...